El blog on hi pots dir la teva!


Aquest blog ha estat creat per compartir l'experiència que portem a terme des del Centre de Vol Lliure de Catalunya. En aquest espai compartirem informació, explicacions, imatges i vídeos de tot allò que faci referència al CVLl Catalunya. Animeu-vos a dir-hi la vostra!


ACTIVITATS TEMPORADA 2011 / ACTIVIDADES TEMPORADA 2011

Debajo en español.

Benvolguts amics,

El Centre de Vol Lliure Catalunya d’Àger presenta les activitats de la temporada 2011.

Una de les propostes ambicioses que teníem a l’iniciar l’any passat les activitats d’aquest Centre de Tecnificació de Vol Lliure era poder realitzar entrenaments amb continuïtat setmanal durant tota la temporada de vol. L’experiència del primer any ens ha demostrat que de moment això no és possible perquè les obligacions familiars i professionals dels pilots interessats en els entrenaments ho impedeixen. L’opció que hem pres per aquesta segona temporada és reduir el nombre de dies i concentrar les activitats en dates concretes.

També estem tenint un retràs important en la percepció de la subvenció econòmica de la Generalitat de Catalunya per material esportiu que va ser aprovada aviat farà un any, això també limita les possibilitats de programació del Centre.No obstant, els entrenaments i altres activitats, com ara la Travessa del Pirineu per a pilots amb experiència, van tenir una bona acceptació. Per tant, en la programació d’aquest any oferim un calendari més dispers però que esperem que pugui ser assaborit per molts més pilots. És el següent:

Dies 2 i 3 d’abril – cap de setmana d’entrenament.
Del 3 al 6 de maig – setmana d’entrenament.
Del 16 al 19 de maig – setmana d’entrenament.
Del 6 al 10 de juny – travessa del Pirineu.
Del 3 al 7 de juliol – travessa del Pirineu.
Del 17 al 21 de juliol – travessa del Pirineu.

El calendari no està tancat, en el cas que hi hagi un grup mínim(*) de pilots que desitgin fer alguna activitat fora de les dates que hi apareixen, es pot posar en contacte amb el Centre de Vol i organitzarem l’activitat de vol que més els convingui. Tots aquells que desitgeu més informació sobre les activitats, inscripcions, requisits i el que cobreix l’organització poseu-vos també en contacte.

-----------------------------------

Queridos amigos,

El Centre de Vol Lliure Catalunya de Àger presenta las actividades de la temporada 2011.

Una de las propuestas ambiciosas que teníamos a la iniciar el año pasado las actividades de este Centro de Tecnificación de Vuelo Libre era poder realizar entrenamientos con continuidad semanal durante toda la temporada de vuelo. La experiencia del primer año nos ha demostrado que de momento esto no es posible porque las obligaciones familiares y profesionales de los pilotos interesados en los entrenamientos lo impiden. La opción que hemos tomado para esta segunda temporada es reducir el número de días y concentrar las actividades en fechas concretas.

También estamos teniendo un retraso importando en la percepción de la subvención económica de la Generalitat de Catalunya para material deportivo que fue aprobada hará un año, esto también limita las posibilidades de programación del Centro. No obstante, los entrenamientos y otras actividades, como por ejemplo la Travesía de los Pirineos para pilotos con experiencia, tuvieron una buena aceptación. Por lo tanto, en la programación de este año ofrecemos un calendario más disperso pero que esperamos que pueda ser saboreado por muchos más pilotos. Es el siguiente:

Días 2 y 3 de Abril – fin de semana de entrenamiento.
Del 3 al 6 de Mayo – semana de entrenamiento.
Del 16 al 19 de Mayo – semana de entrenamiento.
Del 6 al 10 de Junio – Travesía de los Pirineos.
Del 3 al 7 de Julio – Travesía de los Pirineos.
Del 17 al 21 de Julio – Travesía de los Pirineos.

El calendario no está cerrado, en el supuesto de que haya un grupo mínimo (*) de pilotos que deseen hacer alguna actividad fuera de las fechas que aparecen, se puede poner en contacto con el Centre de Vol y organizaremos la actividad de vuelo que más les convenga. Todos aquellos que deseéis más información sobre las actividades, inscripciones, requisitos y lo que cubre la organización poneos también en contacto.

(*)El número dependerá de la actividad que se quiera realizar y del tipo de organización que se desee.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada